piątek, 13 stycznia 2012

6, a właściwie 7 powodów, dla których warto

Drodzy Czytelnicy, blog Naturalnie wystartował w VII edycji konkursu na Blog Roku 2011 w kategorii blogi profesjonalne (link). Nie ukrywam, że po to, żeby wygrać :) Ale będzie ciężko, bardzo ciężko. W tej kategorii startują blogi biznesowe, informatyczne, marketingowe itp. Słowem kategorie, które przyciągają rzesze Czytelników.
Blog historii naturalnej Naturalnie nie należy do głównego nurtu zainteresowań internautów, nie ma co ukrywać. Jak to się mówi, jest niszowy. Ale warto na niego głosować, właśnie dlatego, że taki jest (znaczy się offowy jest).

Jak pokazuje pozycja Naturalnie po pierwszym podliczeniu SMS czyli 10 miejsce wśród 248 startujących, nawet z niszowej tematyki, można zrobić coś co ludzie polubią. Coś czym się zainteresują, co pozwoli im spojrzeć na świat z perspektywy innej niż rynki finansowe, analizy marketingowe, macierz SWOT, certyfikacje PRINCE czy metodyka SCRUM. Głosowanie jednak trwa nadal, do 19 stycznia. Jak będzie dalej....zobaczymy

Bo tak naprawdę wszyscy przyszliśmy z przeszłości która nas ukształtowała.
Wszyscy jesteśmy dziećmi historii naturalnej.

A oto 6, a właściwie 7 powodów dla których warto głosować na blog Naturalnie:

  1. Dochód z SMS w całości przeznaczony jest na rehabilitację niepełnosprawnych dzieci (1,23 zł brutto/SMS);
  2. Jeśli jesteś tu przypadkowo i nie wiesz o co chodzi, patrz punkt 1;
  3. Jeśli zaglądasz tu regularnie, masz powód, żeby wysłać SMS, tym bardziej, że pkt. 1;
  4. Jeśli zaglądasz tu regularnie i lubisz mnie, masz co najmniej dwa powody żeby wysłać SMS, tym bardziej że pkt. 1.;
  5. Jeśli zaglądasz tu regularnie, nie lubisz mnie, ale lubisz to co piszę, też masz co najmniej dwa powody żeby wysłać SMS, tym bardziej, że pkt 1;
  6. Jeśli nie zaglądasz tu regularnie, nie lubisz mnie i nie lubisz tego co piszę, powód, żeby wysłać SMS znajdziesz w pkt. 1;
  7. Jeśli nie czytałeś wcześniejszych punktów, to przeczytaj pkt. 1 żeby wiedzieć, że masz powód, żeby wysłać SMS.
SMS o treści B00212 pod numer 7122 (1,23 brutto)


W przyszłości na łamach Naturalnie ukażą się (to byłby powód 8, ale nie podałem definicji przyszłości):
- Po co kobietom menopauza?
- Seksmisja, czyli Jezus była kobietą
- Po co nam wapń w krowim mleku?
- Tlen, jestem przeciw
- Kolejne wymieranie
- i wiele innych... wszystko zależy od zapału i motywacji autora 

7 komentarze:

mnie nie trzeba przekonywać, żeby zagłosować! :)

:) Bardzo mnie dopingują takie opinie, Paulino!

Mariusz jaka jest Twoja pozycja na tę chwilę ? J.SZ.

Jolu! Właśnie przed chwilą patrzyłem na ranking i jestem na 8 miejscu :)
Tutaj możesz sprawdzić
http://www.blogroku.pl/kategorie/profesjonalne,64,kategoria.html
aktualizacja o 24:00 i 12:00 (do 19 stycznia do 12:00)

Super!moje pracownice dzisiaj zamiast weryfikować wnioski czytaja Twojego Bloga, namówiłam je żeby złapały trochę wiedzy i oczywiście wsparły Cię:)

Wszystkie są zachwycone, oczywiście teksty o całowaniu i erekcji bija rekordy popularności:)))

Naprawdę cieszę się! Ucałuj je wszystkie ode mnie! Nie spodziewałem się takiego poparcia. Jest mi bardzo miło :)

Prześlij komentarz

Szanowni Czytelnicy!
Zachęcam Was gorąco do komentowania wpisów na blogu i jednocześnie zachęcam równie gorąco do korzystania z tagów HTML, szczególnie przy wklejaniu linków do stron internetowych.

Oto kilka przykładów tagów HTML obsługiwanych przez bloggera:
link - a href=
wytłuszczenie - b
kursywa - i